Facebook Twitter Google +1     Admin

Crónicas Tamaganas



"A vida arredor do Támega" por Adolfo Rolán, natural de Tintores, Verín, Ourense.

Archivos

Enlaces


Lázaro

Miña cara señora María: -Ano 1942, días 21, 22, 23 e 24 de marzo. Ano 2009, días 21 e  22 de marzo. O tempo fixo coincidir as Feiras e Festas de San Lázaro. Tempo pasado, 67 anos.

Naquel ano inaugurouse a Praza de Abastos, que por certo a gran maioría da poboación existente na vila non sabe que edificio é, porque está dedicado a outros mesteres. -Gran obra dos políticos de turno!

Como homenaxe a aquelas persoas leo o texto do programa, para que alguén aprenda e busque nas hemerotecas, vendo que non se inventa nada, nin fai  falta malgastar os cartos públicos en comilonas nin en soldos desorbitados.

Aínda que o papel non está en boas condicións lese bastante ben.

Pon o programa: “PROGRAMA OFICIAL de las Ferias y Fiestas que en honor al Gloriosísimo San Lázaro se celebrarán en VERÍN del 21 al 24 de Marzo de 1942. Patrocinadas por el ilustrísimo Ayuntamiento.

SÁBADO, 21. A las 12 del día:

Previo un repique general de campanas y salbas de bombas recorrerán las calles de Verín: LA AGRUPACION MUSICAL ALBARELLOS, que dirige el maestro compositor D. Camilo Pérez, ex-director de la famosa banda “La Lira de Ribadavia” y el renombrado “CUARTETO PAZOS”.

A Partir de las 5 de la tarde los citados conjuntos musicales visitarán todos los barrios de la población.

De las nueve en adelante paseo de moda y folión.

DOMINGO, 22. A las 6 de la madrugada:

Un gran disparo de bombas anunciará el comienzo de los festejos de este día.

A las 9. Entrada brillantísima: “BANDA DE MÚSICA DE VILANOVA DOS INFANTES”.

A las 10: Misa cantada en la Parroquial. A las 12 Inauguración y bendición de: “LA GRAN PLAZA MUNICIPAL DE ABASTOS”.

A las 4 de la tarde: Interesante encuentro de FOOT-BALL entre los potentes equipos Amanecer (F.J.) de Orense y el C.D.Verín (F.J.) de esta Villa.

A continuación paseos amenizados por las agrupaciones musicales.

A las 10: Fuego de artificio y conciertos.

LUNES, 23:

Al amanecer disparo de bombas. A las 9 dianas y alboradas. A las 11 misa cantada a toda orquesta en la capilla del Gloriosísimo San Lázaro y procesión. De doce a una conciertos.

A las tres de la tarde: Gran feria adjudicándose valiosos premio a las mejores reses. Seguidamente, animadísimos  paseos. A la noche, conciertos y folión.

MARTES 24:

Grandes dianas por las afamadas bandas de música y gaitas del país. Desde las 11 a la una, conciertos de música selecta con paseos .

A las 4 de la tarde: Gran partido de FOOT-BALL entre el potentísimo team de primera división de la liga CLUB CELTA DE VIGO y el equipo de esta villa reforzado con valiosos elementos. Seguidamente como el día anterior conciertos y paseos. Por la noche, fin de fiesta con una gran salba de bombas.

Nota: La Semana Santa de este año en Verín será u acto espectacular y digno de ver con premios a los mejores cantores de saetas. Véanse los programas de mano. El domingo de Pascua grandes festejos a cargo de la AGRUPACION MUSICAL ALBARELLOS Y GAITAS DEL PAIS."

Señora María, este ano todo foi karoke.

Viernes, 03 de Abril de 2009 20:59 A. Rolán Enlaza este artigo. Verín

Comentarios » Ir a formulario

verin

gravatar.comAutor: eu.

Historias da miña vida.
Sr.Rolán."prometo e podo prometer"que nacin ao dia 14 de Decembro de 1942.
Meus PAIS,foran as Festas de Lázaro de 21-22-23-24-Marzal dise mesmo ano.Si contamos nove meses en adiante,podemos"sacar certas conclusións"jajaja.Cousas da vida.Un bico a meus PAIS que sei que estan no Ceo.

Fecha: 06/04/2009 00:41.


gravatar.comAutor: Emigrante

Sr.Rolán,non desespere por catro Alcornoques,penso que no"bosque"de Verin e do xenero alcornocada,non falla.
Nas proximas eleccións,colleran,un autocar-familiar-e levaronos a Extremadura,triangulo,Don Benito-Almendraleja-Zafra,e verán aos Alcornoques centenarios coa sua grandeza.No troco da visita-autocar-bocata,sacarán uns votiños,que en resume,són aos"xardiñeiros"que cuidan aos"alcornoques"do bosque-de Verin.
Sr.Rolán,cada Pobo ten ao que se merece(ou non).
Sr.Rolán-cuide dos meus chópagos-do canto da Baira,que non mos troquen por alcornoques...eu xa visitei Don Benito.

Fecha: 01/05/2009 13:21.


Añadir un comentario



No será mostrado.





Blog creado con Blogia. Esta web utiliza cookies para adaptarse a tus preferencias y analítica web.
Blogia apoya a la Fundación Josep Carreras.

Contrato Coloriuris